Strona używa ciasteczek...

close więcej

Jako radny

Łukasz Gibała

Jako radny

Radny miejski
z dzielnic Bronowice,
Zwierzyniec i Dębniki

W wyborach w 2018 roku Łukasz Gibała uzyskał drugi najlepszy wynik w swoim okręgu i został radnym miejskim z dzielnic Bronowice, Zwierzyniec i Dębniki. W radzie miasta podejmuje tematy dotyczące całego Krakowa. PraGłówne cele, jakie stawia sobie w pracy radnego, to zatrzymanie chaotycznej zabudowy Krakowa, walka ze smogiem, również komunikacyjnym, a także ochrona terenów zielonych. Łukasz Gibała przewodniczy klubowi radnych „Kraków dla Mieszkańców”.

Spotkaj się z radnym
na dyżurze 

Kiedy?

W każdy piątek, w godzinach 16:00-18:00. Prosimy o potwierdzenie wizyty najpóźniej 3 dni przed umówionym spotkaniem.

Gdzie?

Biuro stowarzyszenia Kraków dla Mieszkańców - aleja Kijowska 22.

Interpelacje i zapytania radnego
ikona1

Do pobrania

Projekty uchwał klubu
„Kraków dla
Mieszkańców”

file-icon

Uchwała ws. ustalenia kierunków działania dla Prezydenta Miasta Krakowa dotyczących zakupu tramwaju technicznego, który umożliwi szlifowanie, czyszczenie i odśnieżanie torowisk - nie od dzisiaj wiadomo, że krakowskie torowiska są w opłakanym stanie. Ratuje je szlifowanie. Temu zabiegowi w ubiegłym roku poddano 32,5 z 194 kilometrów naszych torowisk. Dla porównania, w Warszawie, która ma ich 270 kilometrów, rocznie szlifuje się 600-700km (czyli każdy fragment jest szlifowany kilka razy w roku). Rozwiązaniem tego problemu może być zakup tramwaju technicznego. Tramwaj służyłby także odśnieżaniu torowisk, co pomogłoby uniknąć wielu z wykolejeń i zablokowań zwrotnic, z którymi mieliśmy do czynienia w trakcie ostatniego ataku zimy.

Status: Projekt został skierowany do prac w komisji.

Uchwała w sprawie utworzenia parku XXL „Dolina Prądnika” - rozległy, ponad 130 hektarowy park, obejmujący malowniczy ten przy rzece Prądnik na północy Krakowa? To ciągle jeszcze możliwe!

Status: Projekt został przyjęty przez radę miasta.

Uchwała ws. możliwienia zakupu biletów komunikacji miejskiej, których cena uzależniona byłaby od liczby przejechanych przez pasażera przystanków. Kupujesz 20-minutowy bilet, ale Twój autobus stoi w korku, a zamiast zakładanej liczby przystanków, niewiele posuwasz się do przodu. Tymczasem Twój bilet czasowy traci ważność, a Tobie – mimo, że nie z Twojej winy – grozi mandat. Takie sytuacje są niestety w Krakowie częste. Rozwiązaniem problemu są bilety przystankowe, stosowane np. w Poznaniu. Kupując taki bilet płacimy tylko za przejechane przystanki.

Status: Projekt został przyjęty przez radę miasta.

First page post-first-brand Strona 1 Strona 2 Strona 3 Strona 4 Strona 5 Strona 6 Strona 7 Strona 8 Strona 9 Strona 10 Strona 11 Strona 12 Strona 13 Strona 14 Strona 15 Strona 16 Strona 17 Strona 18 Strona 19 Strona 20 Last page post-last-brand