Strona używa ciasteczek...

close więcej

Jako radny

Łukasz Gibała

Jako radny

Radny miejski
z dzielnic Bronowice,
Zwierzyniec i Dębniki

W wyborach w 2018 roku Łukasz Gibała uzyskał drugi najlepszy wynik w swoim okręgu i został radnym miejskim z dzielnic Bronowice, Zwierzyniec i Dębniki. W radzie miasta podejmuje tematy dotyczące całego Krakowa. Główne cele, jakie stawia sobie w pracy radnego, to zatrzymanie chaotycznej zabudowy Krakowa, walka ze smogiem, również komunikacyjnym, a także ochrona terenów zielonych. Łukasz Gibała przewodniczy klubowi radnych „Kraków dla Mieszkańców”.

Zobacz,
w jakich sprawach
interweniuję

Kiedy?

Zawsze, kiedy jest to potrzebne. Bardzo często tematy moich interpelacji i zapytań wynikają ze zgłoszonych przez Was problemów.

Gdzie?

Wszystkie interpelacje i zapytania są kierowane do Prezydenta Miasta Krakowa.

Interpelacje i zapytania radnego
ikona1

Do pobrania

Projekty uchwał klubu
„Kraków dla
Mieszkańców”

file-icon

Uchwała ws. ustalenia kierunków działania dla Prezydenta Miasta Krakowa dotyczących zakupu tramwaju technicznego, który umożliwi szlifowanie, czyszczenie i odśnieżanie torowisk - nie od dzisiaj wiadomo, że krakowskie torowiska są w opłakanym stanie. Ratuje je szlifowanie. Temu zabiegowi w ubiegłym roku poddano 32,5 z 194 kilometrów naszych torowisk. Dla porównania, w Warszawie, która ma ich 270 kilometrów, rocznie szlifuje się 600-700km (czyli każdy fragment jest szlifowany kilka razy w roku). Rozwiązaniem tego problemu może być zakup tramwaju technicznego. Tramwaj służyłby także odśnieżaniu torowisk, co pomogłoby uniknąć wielu z wykolejeń i zablokowań zwrotnic, z którymi mieliśmy do czynienia w trakcie ostatniego ataku zimy.

Status: Projekt został skierowany do prac w komisji.

Uchwała w sprawie utworzenia parku XXL „Dolina Prądnika” - rozległy, ponad 130 hektarowy park, obejmujący malowniczy ten przy rzece Prądnik na północy Krakowa? To ciągle jeszcze możliwe!

Status: Projekt został przyjęty przez radę miasta.

Uchwała ws. możliwienia zakupu biletów komunikacji miejskiej, których cena uzależniona byłaby od liczby przejechanych przez pasażera przystanków. Kupujesz 20-minutowy bilet, ale Twój autobus stoi w korku, a zamiast zakładanej liczby przystanków, niewiele posuwasz się do przodu. Tymczasem Twój bilet czasowy traci ważność, a Tobie – mimo, że nie z Twojej winy – grozi mandat. Takie sytuacje są niestety w Krakowie częste. Rozwiązaniem problemu są bilety przystankowe, stosowane np. w Poznaniu. Kupując taki bilet płacimy tylko za przejechane przystanki.

Status: Projekt został przyjęty przez radę miasta.

First page post-first-brand Strona 1 Strona 2 Strona 3 Strona 4 Strona 5 Strona 6 Strona 7 Strona 8 Strona 9 Strona 10 Strona 11 Strona 12 Strona 13 Strona 14 Strona 15 Strona 16 Strona 17 Strona 18 Strona 19 Strona 20 Strona 21 Strona 22 Strona 23 Strona 24 Strona 25 Strona 26 Strona 27 Strona 28 Last page post-last-brand